Follow me @slytherininokurvarisi

23 Eylül 2017 Cumartesi

►Stranger Things Dizi Yorumu◄

Herkese merhaba!Bugün sizlerle tekrardan bir dizi yorumu ile birlikteyim.Bu dizinin yorumunu yapmam için çok fazla mesaj gelmişti.Sonunda bende artık yorumunu yazıyorum.*-*

Bu dizi birçok şeyden ilham alınarak oluşturulmuş.Dizinin logosunda Stephen King kitaplarındaki yazı karakterlerinden esinlenilmiş.Dizinin posteri hazırlanırken Star Wars,ET vb. filmlerin poster tasarımcılarından yardım alınmış.Biryerde okuduğuma göre bu dizi çeşitli yapım şirketleri tarafından tam 15 kez rededilmiş.Netflix ise bu diziyi geri çevirmeyerek bize aslında çok büyük bir iyilik yapmış diyebilirim.İlerleyen satırlarda ise neden böyle düşündüğümü göreceksiniz.

Dizinin tür ve konusuna gelelim.Biliyorum ki izlemeyenler çok merak ediyor.IMDb puanı 8,9'u görünce ben bu diziyi nasıl kaçırdım demiştim.Tür olarakta tamamen ilgi alanıma giriyor.Drama,Fantastik ve Korku...Üç türün bir araya gelmesiyle muhteşem bir dizi ortaya çıkmış.Oyuncuların küçük yaşta olmalarına bakıpta sakın izlemekten vazgeçmeyin.Oyunculuklarına kesinlikle hayran kalacaksınız.

Dört yakın arkadaş olan Mike,Will,Lucas ve Dustin geç saatlere kadar oynadıkları oyuna son vermeye karar verirler ve evlerine dağılırlar.Fakat Will için eve dönüş yolu herzamankinden farklı olur.Ortadan aniden kaybolan Will için arama çalışmaları başlar.Will'in annesi Joyce oğluyla iletişim kurmanın bir yolunu ararken  geriye kalan üç arkadaşı ise ormanda Will'i ararken kendi yaşıtlarında bir kız ile karşılaşırlar.Karşılaştıkları Kız olan Eleven Hawkins Ulusal Laboratuvarı'nda üzerinde deneyler yapılan,doğaüstü yeteneklere sahip olan biridir.Laboratuvardan kaçan Eleven için dışarıda elini kolunu sallayarak dolaşmak mümkün değildir çünki onu geri getirmek isteyen adamlar peşindedir.Geriye kalan üç arkadaşa katılan Eleven,Will'in bulunması için onlara yardımcı olmaya çalışır.Kasaba'da Will'den sonra teker teker kaybolanlar ile kasaba halkı endişelenmeye başlar.Paralel evrenle beraber fantastik bir dünyaya açılan bu dizi sizi kesinlikle kendisine çekecek.

Bütün oyuncuları özellikle çocuk oyuncuları çok sevdim.Ama özellikle sevdiğim ve daha fazla konuşması için beklediğim ve oyunculuğuna hayret ettiğim Millie Bobby Brown'u(Eleven) ayakta alkışlamak gerek.Dizide çok az konuşması olmasına rağmen hareketleri ve rolü benimsemesiyle sizi etkileyecektir kesinlikle.

Merak edenler için şuanda ilk sezon bitmiş durumda .İkinci sezon bekleyişi içerisinde izleyenler.Okuduğuma göre dizi sanırım dört sezon olarak belirlenmiş.Umuyorum ki hiçbir aksilik olmaz ve dizi çekimlerine devam ederler.İlk sezonda 8er bölüm olan dizinin her bir bölümü ortalama 50-55 dk arası.Bölümler ilerledikçe sizi içine çekecek bir kurguya sahip.Bu arada Stephen King'de bu dizinin sıkı takipçileri arasında.Hatta yeni vizyona çıkan Stephen King O filminde oynayan çocuk karakterlerden bir kaçı Stranger Things'den♥27 Ekim'de ikinci sezon geliyormuş.Bu haber beni çok sevindirdi.İkinci sezonu acayip derece de merak ediyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder