Follow me @slytherininokurvarisi

14 Ağustos 2016 Pazar

►Yeni Bookstagramlar İçin Altın Öneriler◄


                                                                                 

Selamm! Kitap yorumu,yorum daha fazla yorum derken ben vallahi sıkıldım.Şöyle bir karar verdim; hem yorum hemde günlük hayatta ki ıvır zıvırlar hakkında bir bloğa dönüşeyim dedim.Yani kısacası bundan sonra bloğumda ; Film önerisi,Bookstagram önerileri,Booktuber önerilerim ve daha bir çok konu olacak.Umarım bu değişiklik hoşunuza gider ^_^

Bugünki yazımızın konusu ise yeni bookstagram açanlar için bir kaç küçük öneri,tavsiye :)Tabi bunlar illa ki uyulması gereken şeyler değil.Daha iyi bir bookstagram olmak,ilgi çekici hesaba sahip olmak isteyenler hemen maddelere geçsin ↓ *-*

•Fotoğraflarınızın kendi çekiminiz olması çok önemli.Böylelikle kitap yorumu yaparken paylaşacağınız fotoğrafta kendi yaratıcılığınızı gösterebilirsiniz!

•Fotoğraflara verilen efektler de önemli.Bir fotoğrafa nasıl efekt verdiyseniz diğer fotoğraflarada öyle efekt verin.Böylelikle hesabınıza giren kişi uyum içerisinde fotoğraflarla karşılaşacaktır.

•Kitap yorumlarınızı öylesine yazmak için yazmayın!Demek istediğim özen gösterin. Karşı tarafında o kitabı almak isteyeceği cümlelerle süsleyin yorumlarınızı.Bunu yapabilirseniz zaten herşey yolunda gider.Ben bile yapamıyorum bunu. :D 

•Kitap yorumlarınızda sivri dil ve argo kullanmayın.Bu sadece insanların sizden uzaklaşmasını sağlar.

•Spoiler! Evet. en ama en önemlisi!Yorumlarınızda spoiler vermemeye özen gösterin.Yada spoiler vermek istiyorsanız verin fakat yorumu girmeden önce ''Spoiler içeriyor'' uyarısını yazmayı unutmayın! 

•Hesabınızın ilgi çekmesini istiyorsanız kullanıcı isminiz de ilgi çekici olmalı. Kendinize özgün bir kullanıcı ismi bulun.(Örneğin ben dün kullanıcı ismimi değiştirdim.Artık SlytherininOkurVarisi adıyla Instagramdayım.) En zor olaylardan birisi kullanıcı ismi bulmaktır.Size önerim sevdiğiniz bir film,dizi veya kitaptan esinlenerek kullanıcı ismi bulmanızdır.Böylelikle daha çok benimsersiniz isminizi *-* İşte size bir kaç bookstagram için kullanıcı ismi;
-Soldiersofbooks(Kitapların askerleri)
-Patronuskitapcısı
-Gryffindorungüncesi
-Gryffindordabirokur
-Muggleokur

•Lütfen ama lütfen bir kişiyle karşılıklı takipleştiğinizde o kişiyle oyun oynar gibi zırt pırt takip edip sonra unf atmayın.Tamam bunu bir kere yaparsınız anlarım.Ama aynı kişiyi 5 kere takip edip sonra unf 5 kerede unf yapmayın.Yemin ediyorum sinir olurum öyle insanlara.! İsim vermek istemiyorum.Ama nefret ediyorum kendilerinden.Çünki bu kişiler herkese bunu yapıyormuş.Lütfen böyle bir insan olmayın.

•Hesabınızın fark edilmesi için en etkili yöntemlerden biriside etiketler! *-* Şimdi aşşağı bir kaç etiket örneği koyacağım.Bu etiketler haricinde kitabın ismiylede etiket paylaşırsanız o kitabın etiketini aratan insanlar sizin fotoğrafınızı,hesabınızı keşfedebilir.
Kullanabileceğiniz etiketler;

#books #book #kitap #kitapkurdu #bookstagram #lovebook #read #bookshelves #bookworm #alreadybook #vscobook #instabook #booklover #read #reads vb.

•İnsanlarla iletişim kurun! *-* Anasayfanızdaki fotoğrafları beğenin.Yorum atın ve kendi fikrinizi belirtmekten çekinmeyin.Tabiki tartışma yaratmayın dikkat :D Belirlediğiniz bir kaç kişiye mesaj atıp bir kitabın konusunu yada o kitabı beğenip beğenmediğini sorarak iletişime geçin! ^_^ 

Bir şeye çok dikkat edin.Sürekli kitap çekiliş fotoğrafları paylaşmayın ve insanları etiketlemeyin.Çünki bu cidden sinir bozucu bir şey.Repost olmayan çekilişlere katılabilirsiniz.Böylelikle kimse rahatsız olmaz.

•Çok beğendiğiniz bir bookstagrama danışın.Neler yapabileceğinizi daha iyi bir bookstagram nasıl olunabileceğini sorun. *-* 

•Şahsen bookstagramın bana en güzel getirisi arkadaşlıktı.Birgün bana floutingbookpages 'den bir mesaj geldi.O günden beri Nurcan'la arkadaşım ♥ Bookstagram dünyasında sahip olabileceğiniz en güzel şeylerden birisi kitap okuyan bir arkadaştır! *-* Şahsen ben kendi arkadaşımı buldum ve çok mutluyum ♥ Sizde kendi arkadaşınızı bulun ^_^ 


Evet benim şahsi önerilerim bu kadardı.Umarım işinize yarar bir kaç şey bulursunuz ♥ 


                                                                                 








4 yorum: