Follow me @slytherininokurvarisi

15 Ağustos 2016 Pazartesi

►Okuoku alışverişim ve Okuoku hakkında düşüncelerim◄

Herkese tekrardan merhaba! *-* Yakın bir zaman da okuokudan bir alışveriş yaptım.Ve bu alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.Özellikle okuokudan ilk defa alışveriş yapacaklar için bir kaç fikir oluşmuş olur ^_^ Nasıl kitap sipariş vereceğinizi falanda yazıcam.Umarım yardımcı olabilirim :) Ben 8 tane kitap aldım.Bunlar;

1:Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
2:Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
3:Harry Potter ve Ateş Kadehi
4:Ölmek İçin On Üç Sebep 
5:Duman ve Kemiğin Kızı
6:Kan ve Yıldız Işığı Günleri
7:Tanrı ve Canavarları Düşleri
8:Parçalanmış Dünyam

İlk önce elime ulaşma sürecinden biraz bahsedeyim.Ayın 10'unda sipariş verdim.Ayın 11'inde tedarik oldu ve aynı gün içerisinde kargoya verildi.12'sinde ise kargo elime geçti.Okuoku'dan bana gelen en hızlı siparişimdi.Normalde sipariş verince elime ulaşması 4-5 günü buluyordu fakat bu siparişim çok çabuk elime ulaştı.Kitaplar hasarsız geldi.İnternetten alışveriş yaparken en korktuğum olay siparişimin kırık/bozuk/yırtık gelmesi.Ama neyse ki okuoku her zaman ki gibi kitaplarımı hasarsız göndermiş *-* Bu okuoku'dan yaptığım 4. alışverişimdi.Bir tane daha yapmıştım internetten fakat o idefix üzerindendi.Ondanda sanırım başka bir zaman bahsedeceğim ^_^ Şimdi gelelim nasıl sipariş verdim nasıl ödeme yaptım sorularının cevaplarına.

1)Öncelikle üyeliğinizin olması gerekiyor.Eğer yoksa bir üyelik açın ve istediğiniz kitabı alışveriş sepetinize ekleyin.

2)''Sepetim'' yazan yere basın ve sayfanın altından Devam butonuna basın

3)Açılan sayfada adres bilgilerinizi doldurun.Ve Devam butonuna basın

4)Açılan sayfanın alt kısmında kargo işlemleri yazıyor.Orada iki seçeneğiniz var.Aras Kargo veya Ups Kargo.Ben bütün alışverişlerime Ups Kargoyu seçiyorum.Tercih size kalmış.Karar verdiğiniz kargo şirketini işaretleyip devam butonuna basın.

5)Açılan bir diğer sayfa ise ödeme seçenekleri.Öncelikle kendim adına konuşursam ben hep kredi kartı ile alışveriş yaptım internetten.Eğer kredi kartı ile ödemeyi seçerseniz kart bilgilerinizi girip devam butonuna basın.Havale hakkında bilgi veremiyorum.Çünki daha önce hiç havale işlemini kullanmadım.Kapıda nakit ise kapıda ödeme oluyor.Onuda hiç kullanmadım fakat sipariş tutarının yanı sıra 6 tl-10 civarı bir kargo ücreti veriyorsunuz sanırsam.

6)3 ödeme seçeneğinden birini seçip devam tuşuna bastığınızda artık siparişiniz tamamlanıyor ve siz ürünlerin temin edilmesini bekliyorsunuz.Siparişiniz'in temin edilip edilmediğ, kargoya verilip verilmediğini Siparişlerim kısmından kontrol edebilirsiniz.Kargoya verilir verilmez kargo numarası hemen gelmiyor.Endişelenmeyin.Benim hep kargo takip no verildi fakat arkadaşımın verilmemişti.Bu bir sorun değil.Yinede ürününüz elinize ulaşıyor ^_^ 

Evet işte bu kadar.Artık kitaplarınızı bekleyebilirsiniz :) Umarım yararlı bir yazı olmuştur.Bunların dışında herhangi bir sorunuz varsa lütfen yorum atın. ♥



Instagram Nick: SlytherininOkurVarisi


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder