Follow me @slytherininokurvarisi

5 Ağustos 2016 Cuma

►Şafak Vakti Kitap Yorumum◄



 Herkese merhaba!Dün gece kendimi zorlayarak sonunda Şafak Vaktini bitirdim.Alacakaranlık serisinin başka bir devam kitabı olmadığı için uzun süre hüzünlendim.Çünki bir kitap serisini bitirince ikinci bir ailenizi bırakmış gibi oluyorsunuz😂Özellikle Cullen'lar o kadar güzel bir aile ki!Dahada kendimi kötü hissettim.Bugün arkadaşım ile birlikte D&R'ye gittik.Vee ben tabiki kitap aldım.Önceden belirlediğimiz kitapları bulamadık.Çünki D&R 'nin kitaplık düzenlemesi çok ama çok karışık.Yayın yayın aramak zorunda kaldık.Ben Canan Tan'dan Kelepçe ve Romeo ve Juliet kitaplarını aldım.Çok konuştum🙊Hemen kitabın konusunu özet geçerek düşüncelerimi belirteyim.




Konusu(Kitapları okumamış olanlar için Spoiler içerir)


Şafak Vakti romanı Bella ve Edward'ın evlenip balayına gitmeleri ile başlar Birkaç gün sonra Bella kendini çok kötü hissetmektedir. Artık Bella uyuduğunda kabuslar görüyor, hep ağlıyor ve hep kusuyordur ve sonunda reglinin gününün geçtiğini anlar. Aynanın başına geçer ve karnındaki şişliğe bakıp ağlamaya başlar. Hamile olduğundan emindir. Doktor Carlisle'i arayıp hamilelik şüphelerini anlatır. Carlisle Bella'nın hamile olduğunu düşünüyordur. Bu yüzden balayı yarıda biter ve geri dönerler. Bella'nın içindeki bir yarı vampir-yarı insandır.(Wikipedia)




Ben çok beğendim✋🏻💕Kitap çok akıcıydı ve sürükleyiciydi.Hiç sıkılmadım fakat son kitap olduğu için biraz yavaş okudum.(Bitmesini istemedim demiyorda😂✋🏻)Bir tek yer beni hayal kırıklığına uğrattı.O bölümde ne yazık ki Volturiler'in geldiği kısımdı.Filmde çok çok daha iyiydi diye düşünüyorum.Bir dövüşme sahnesi oluyordu ve çok güzeldi.Tabiki aslında dövüş olmuyodu ama Alice'in o dövüş görüsü kitapta yoktu😞Herneyse buna rağmen bile çok güzeldi!Bu seriyi özleyeceğim 💞












Puanım: 5&5 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder