Follow me @slytherininokurvarisi

12 Temmuz 2018 Perşembe

►Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı◄






Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı


Normal fiyat:29,90

İndirimli Fiyat:14,90





Uzun süredir kullandığım ve sizlerle paylaşmak istediğim bir kapatıcı.Yaklaşık 1 senedir tek kullandığım aynı zamanda ilk kapatıcım olmasıyla beraber artık vazgeçilmezim.Soft Bej,Klasik Bej ve Ivory olmak üzere Watsons sitestin de 3 tane seçeneği bulunmakta.Benimkisi Ivory rengi.Göz altımda çok fazla morluk yok.Bu yüzden kapatıcılığı hakkında kesin bir şey söylemem fakat yüzümde ki damarları hemen hemen görünmez hale getiriyor.

Oldukça doğal bir duruşu var.Benim tam rengim ne yazık ki yok araların da.Ivory rengi yüzümde sırıtmıyor ve sanki cildimin devamı gibi duruyor.Fakat bileğime sürdüğümde ise çok koyu duruyor.Sanırım bu benden kaynaklı bir sorun.Çizgilere dolmuyor ve ağırlık hissiyatı vermiyor.Kalıcılık konusunda da benim için yeterli.Zaten sürdüğüm de bir şekilde max 6-7 saat sonra siliyorum.O zamana kadar sürdüğüm gibi duruyor.Elimde ki bittiği için yeni sipariş verdim.Bir süre daha aynı kapatıcıyı kullanacağım.Henüz risk almaya cesaret edemedim :D 

Kalıcılık:4/5
Doğallık:4/5
Kapatıcılık:3/5
Çizgiye dolmama:4/5



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder