Follow me @slytherininokurvarisi

21 Temmuz 2016 Perşembe

►5.Dalga Kitap Yorumum◄



Herkese merhaba! Bu sıralar kitap okuyamıyorum.Aslında bir işim falan yok ama Sims 3 oynarken kafayı bulmak üzereyim.Sonsuz Deniz’e başladım bile ama açıkça söylemem gerekirse 5.Dalga serisi beklentilerimi karşılamadı diyebilirim.

Konusu


İnsan görünümlü uzaylılar tarafından yapılan saldırıdan kurtulan Cassie, kaybolan erkek kardeşi Sammy’i aramaya koyulur. Kardeşini arama çalışmalarına uzaylı olup olmadığı belirsiz olan Evan adında bir çocuk yardımcı olacaktır. Dünyanın sonunu getirecek olan 5. dalgadan kaçmak için başka çaresi kalmayan Cassie’nin bu yabancıya güvenmekten başka çaresi kalmamıştır.(Beyazperde sitesinden alıntıdır)
Yorumum:
5.Dalga’dan beklentim yüksekti.Bookstagram hesabını açtığımda herkesde gördüğüm bir kitaptı.Ve çok merak ediyordum.Uzun süre alsam mı almasam mı diye düşündüm.Ve aldım.Kitaplığımda aldığım için sanırım en rahatsızlık duyduğum seri 5.Dalga oldu.Kitabın her sayfasında sıkıldım.İlk başlarda sürekli geçmişe dönüyodu.Yani siz şuan yaşanan olayı merak ediyorsunuz fakat o size sürekli geçmişte yaşanan olayları anlatıyor gibisinden.İlk okurken Cassie’nin ağzından olduğunu falan anlamıştım erkenden fakat sonra ikinci bir bölüme geçiş oldu ve orda bambaşka bir kişinin ağzından anlatılmaya başlandı.Ve o bölüm ölüm gibi geçti.Yani o kişinin ismi bölümün sonuna kadar yer almadı.Ve deli oldum.Anlamadığım bir şeyi okumayı sevmiyorum.İlk baştan öyle sıkılmamdan mı kaynaklandı bilmiyorum ama bütün Ben’in ağzından olan bölümleri sıkılarak okudum.Ve bir an önce Cassie&Evan bölümlerine geçmek istedim ki ne yazıkki çok az Cassie bölümü vardı.Kitabın sonu güzeldi.Fakat basitti.Spoiler vermek istemediğim için çok açamıyorum fakat malum mekanı patlatıp son vermek falan herşey çok basit oldu gibi geldi bana.
İkinci kitap nasıldır bilmiyorum.Ama ondanda pek umutlu değilim.

Puanım: 2,5/5 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder